[TYPO3-UG Dutch] bepalen eigenschappen voor alle images

Arjen Hoekema - Decorboo arjen at decorboo.nl
Wed Feb 22 20:08:06 CET 2006

Dag Diederik,

Ik denk dat je dit het beste per 'Backend User' (of Group) kunt
instellen in de User TS Config op de volgende manier:

TCAdefaults.tt_content {
   # border
   imageborder = 1
   # click enlarge
   image_zoom = 1
   # columns
   imagecols = 2
   # quality (zie tabel vorige post van Bart Veldhuizen)
   image_compression = 22
}

Met vriendelijke groet,

Arjen Hoekema (arjen at decorboo.nl)