[TYPO3-UG Dutch] aanpassen info indexed search

Bart Veldhuizen [V-INT] bart at v-int.nl
Tue Feb 21 19:30:45 CET 2006

Hi Diederik,

ik gebruik zelf altijd de ch_is_templates extensie om de indexed
search resultaten naar mijn hand te zetten. De default template is
naar mijn smaak niet genoeg te customisen...

Mocht je dat niet willen dan kan ik me voorstellen dat je met CSS de
size e.d. wellicht kan verbergen?

Succes,

Bart

Op 21-feb-2006, om 16:01 heeft Diederik van Veen het volgende
geschreven:

> Wat moet ik aanpassen om indexedsearch-info alleen het pad naar
> pagina te laten tonen, en dus niet de pagina size, datum van
> aanmaak en aanpassing.
>
> Trouwens meer algemeen. Hoe weet ik of ik iets in constant of in de
> setup moet plaatsen. Als ik bv deze code wil toevoegen.
>
> plugin.tx_indexedsearch.show.rules = 0
> plugin.tt_news.allowCaching = 1

Bart Veldhuizen, Veldhuizen Interactive.  Tel: 06-420 67 330
website analyse & advies | content management systemen