[TYPO3-UG Dutch] Overzicht laatste wijzigingen

yvonne Klompenhouwer (Netcreators) yvonne at netcreators.nl
Mon Feb 20 14:47:23 CET 2006

Hoi Eduard,

Er staat in de sitemap wel een voorbeeld van een typoscript configuratie
waardoor er een menu van de laatst aangepaste pagina's wordt getoond.
Dit is echter alleen de pagina's en niet de inhoud.

Met vriendelijke groet,
Yvonne Klompenhouwer
Netcreators: creation and innovation

website: www.netcreators.nl