[TYPO3-UG Dutch] Een paar beginnersvragen

Aristo Webdesign h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Fri Feb 17 15:15:09 CET 2006

Beste Ric,

Dank je voor de tip om over het CSS te leren.
Mijn vraag over het menu hadden toch vooral te maken met het gebruik van de
"wrapping" (als je dat zo moet schrijven). Maar correct, zou ook via het css
op te lossen zijn geweest.

De tweede vraag over het gebruik van een kader en achtergrond om (foto EN
caption) zie ik niet via het css opgelost.
In imgtext kan ik een kader om ALLEEN de foto plaatsen, etc. en het randje
een andere kleur geven, maar verder kom ik daar geen mogelijkheden tegen.
In ben inmiddels aan het puzzelen op de ext. CSS styled IMGTEXT en hoop daar
wat te vinden.
Of zie je mogelijkheden om dit via het css te doen?
Alle HTML codes die ik in het contentveld met RTE invoer, worden namelijk
bij mij ogenblikkelijk eruit gegooid.

Groet, Eef