[TYPO3-UG Dutch] Link naar of id van volgende pagina

Daniel Doesburg [netcreators] typo3 at doesburg.biz
Wed Feb 15 12:16:21 CET 2006

Hoi Tom,

Ja, dat is de schuld van TYPO3 zelf. Die heeft zoveel mogelijkheden, dat
kan een simpel christenmens niet allemaal overzien en onthouden.
Er is namelijk sinds een aantal versies van TYPO3 een aanvink
mogelijkheid "Niet in menu". Daarmee kun je dus een snelkoppeling toch
uit het menu houden.
Staat een paar regels onder het pagina type.

Dus, om jouw vraag dan ook nog te beantwoorden: Ja, er is een oplossing
voor.

Succes!

Daniel