[TYPO3-UG Dutch] Verbeterde login box

Luc Geers luc at lucgeers.be
Thu Feb 9 09:46:44 CET 2006

Hoi allemaal,

Mijn experimentele website begint stilaan wat vorm te krijgen (zie
www.lucgeers.be).
Nu ben ik begonnen met die verbeterde login box.
Twee vragen daarover:
1/ Ik sta in het Gebruikersbeheer als Administrator. Moet ik mezelf dan
opnieuw aanmaken als gewone Website gebruiker? Momenteel kan ik immers zelf
niet inloggen via de Font End.

2/ Als ik die login box in de kolommen 'Links', 'Rechts' of 'Kader' wil (in
plaast van 'Normaal'), welke aanpassing moet ik dan maken in de template? Ik
zou in de rechter kolom bvb. nog een kalender willen plaatsen.

Bedankt voor de oplossingen!

--
Vriendelijke groeten,

Luc Geers