[TYPO3-UG Dutch] extension template voor hele level

Barbara van Schepen bvschepen at home.nl
Tue Feb 7 10:44:26 CET 2006

Ik heb op level 1 een (typoscript) template.
Op een pagina met level 2 heb ik een extension (typoscript) template.
Dit extension template wil ik op alle pagina's met level 2 gebruiken, dus
als extension template.

Dan moet ik dus ergens een conditie "als treeLevel=2 dan de extension
template includen" neerzetten.

Zoiets? :)

Barbara

"Daniel Doesburg [netcreators]" <typo3 at doesburg.biz> schreef in bericht