[TYPO3-UG Dutch] instaleren grote sql file lukt niet met phpmyadmin

Pieter Fokkema pedicurestart3 at wanadoo.nl
Mon Feb 6 12:21:58 CET 2006

Bij mij lukt het overzetten via mysql wel maar dan krijg ik problemen
met de nieuwe installatie
Zelf heb ik het als volgt gedaan
Op de nieuwe server typo3 dummy geinstalleerd
Extensies geinstaleerd
Alle extra bestanden gecopieerd

Op de oude server typo3 gexporteerd met de export functie via de root pagina

Op de nieuwe server weer geinporteerd
Je hebt dan je volledige site op de nieuwe server staan
Eventueel nog wat aan de extensies aanpassen.

Ik heb dit nu met 6 sites gedaan waarbij een database van 40 mb
Dit alles wel op mijn eigen netwerk.

Persoonlijk gebruik ik AppServ 2.4.4a en installer daarop typo3.

Pieter Fokkema
 http://typo3.startkabel.nl