[TYPO3-UG Dutch] Verwijderen van tekst voor indexed_search

Xander Damen xander at roquin.nl
Thu Feb 2 13:54:30 CET 2006

Hallo,

Misschien dat iemand mij kan helpen: ik wil wat verwijderen uit de tekst die
geindexeerd wordt door de indexed search engine. Wat ik wil verwijderen
staat allemaal aan het begin van de pagina (bijv. de sitenavigatie) en via
php is dit dus ook geen enkel probleem. Maar waar moet dit gebeuren? Ik
vermoed in class.indexer.php Daar heb ik in lopen neuzen en editen maar ik
kreeg het niet voor elkaar. Iemand enig idee? Of is het mogelijk om de
zoekengine een marker te geven waar deze moet beginnen met indexeren?

Alvast bedankt,

Groeten,

Xander