[TYPO3-UG Dutch] sys_workflows: nieuwe pagina versie bug?

Pascal Cramer pascal at spambegone.roguesheep.nl
Fri Dec 29 12:34:08 CET 2006

Hallo Typo-ers,

voor het opzetten van een workflow heb ik voor de extensie sys_workflows gekozen
omdat deze voor mijn gevoel de meest intuïtieve interface/werking heeft (in
vergelijking met het native task center)

Dit werkt prima als je nieuwe pagina's aanmaakt maar als je (als workflow BE
user) met een nieuwe versie van een pagina aan de slag gaat en deze wilt
previewen krijg je de foutmelding:
--------------------------
Error!

The requested page didn't have a proper connection to the tree-root!

(Broken rootline)

Zie ook mijn toevoeging op
http://bugs.typo3.org/view.php?id=1893

(inmiddels zit ik op 4.0.4)

Heeft iemand ervaring met deze extensie?
Kijk ik hier tegen een bug aan of mis ik iets in de configuratie? Als admin heb
je hier n.l. geen last van maar dan zit je ook buiten de workflow.

Groeten en alvast bedankt voor het meelezen :-)
Pascal