[TYPO3-UG Dutch] Sneeuwvlokje revisited nu als extensie

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Thu Dec 28 14:59:08 CET 2006

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV schreef:
> <-->
>
> Hi Roel,
>
> Helaas, volgens mij kun je het niet op meerdere pagina's aan de praat
> krijgen.

That looks me strong!

Even vooraf: Ik heb het niet geprobeerd!
En misschien zit ik er wel helemaal naast, maar niet geschoten is altijd
mis.

In de parser, waar iets staat als:

subparts {
	content < styles.content.get
}

wijzig dit als volgt:

subparts {
#	content < styles.content.get
	content = COA
	content.10 < plugin.tx_sksnow_pi1
	content.20 < styles.content.get
}

En na 6 januari haal je de drie nieuwe regels en het hekje weer weg.

Laat nog even weten of het werkt.

Groeten,

Daniel Doesburg