[TYPO3-UG Dutch] bodytext

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Thu Dec 28 11:46:40 CET 2006

Hallo Daniel,

Daar ben ik het wel mee eens, maar al experimenteren steek je er zo veel
van op.
Vooral als je tegen een probleempje op loop. Dan ga je zoeken en kom je
allemaal dingen tegen waarvan je denkt, hé zit dat zo.
Je geeft me wel een goede tip om dit soort dingen te bewaren.
Nu kom ik nogal eens dingen tegen die ik al eens gedaan heb maar dan
niet meer weet hoe.
Een map om het dan terug te kijken zou wel handig zijn.

Aansluitend op het onderwerp bedacht ik dat het misschien ook mogelijk
is om in de rte een standaard lettertype in te stellen.

Groeten Leen