[TYPO3-UG Dutch] Problemen met inloggen

Administrator support at strijen.nl
Thu Dec 28 09:33:40 CET 2006

Goedemorgen,

Afgelopen herfst was ik in Zuid-Afrika en Namibië en probeerde van daaruit de website www.nbsvv.nl
te beheren.
Dat is niet gelukt omdat er voortdurend bij het inloggen de melding: login-error or session timed-out
kreeg.

Volgens de provider zou het liggen aan de snelheid van de internetverbinding vanuit dat werelddeel.

Sinds gisteren hebben we op mijn werk een snellere internetverbinding en wat gebeurd er nu: ik
kan vanuit Nederland de site ook niet meer beheren. Dezelfde melding: login-error or session timed-out

Heeft iemand een idee in welke richting ik moet zoeken?

M.vr.gr.

Leo IJzerman
Webmaster www.nbsvv.nl <http://www.nbsvv.nl/>
Tel. 0651895603

Dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Verstrekking aan en gebruik door
anderen is niet toegestaan. Indien u een elektronisch afschrift van een besluit
ontvangt, wordt ook altijd per post het officiële document aan u toegezonden.
Slechts het origineel heeft juridische status.

Gemeente Strijen