[TYPO3-UG Dutch] Multiple Choice / Quiz met toekenning van weging

Felippe van Eekhout feekhout at worldonline.nl
Wed Dec 27 23:57:28 CET 2006

pbsurvey is een prima extensie om achteraf gegevens te verwerken,
maar wat ik wil is dat de gebruiker, per gegeven vraag, uitleg op het
antwoord wordt gegeven en direct na het invullen van de totale
vragenlijst een beoordeling wordt gegeven van de test.

het is meer een quiz, zoals in veel magazines wordt gegeven (sr_quiz
voeldoet daarbij) maar ik kan geen uitleg geven bij de vraag :( .

Gr Felippe

Op 27-dec-2006, om 23:11 heeft Maarten Mandemaker het volgende
geschreven: