[TYPO3-UG Dutch] h2 titles in plaats van h1

Edwin Blokker a.stoutjesdijk at chello.nl
Tue Dec 26 23:16:29 CET 2006

Hallo,

Bij het aanmaken van een nieuw text content element kun je voor de title
/ kop tekst kiezen uit layout normaal of 1 t/m 5, die gelijk staan aan
h1 tot en met 5 tags. Als je normaal kiest, krijg je een h1 element.
Over mijn hele site heb ik steeds normaal gebruikt.

Ik vraag me nu af of dat er een manier is om te zorgen dat wanneer voor
elk content element layout 'normal' is geselecteerd, alleen de kop van
het content element van de pagina in h1 tags komt te staan, en de rest
in h2.

Mocht iemand tips hebben hoor ik dat graag!

Bedankt voor het lezen,
Edwin.