[TYPO3-UG Dutch] realurl mysql probleem

Ton Akveld AT rode Lijn a.c.akveld at rodelijn.nl
Sat Dec 23 12:12:42 CET 2006

OK, ik begrijp je verwarring. IK heb de extensie eerst gedownload, toen
geupload en geinstalleerd via de Ext Manager.

Ja, inderdaad ook geprobeerd :-)

Met 't handje gaat het goed.
Gisteren kwamen er nog niet veel Google-resultaten op dit probleem, het
worden er langzaamaan meer. Ik ben dus gelukkig/helaas niet de enige.
Volgende de geleerden ligt het aan een bepaalde versie van PHP:
Dieser zweite Fehler hatte etwas mit der PHP-Version 5.2.0 zu tun und
tritt unter PHP 5.1.4 nicht auf.

In elk geval bedankt voor je support!

Hartelijke groet,

Ton Akveld