[TYPO3-UG Dutch] Elk nadeel hep se foordeel, of te wel, de problemen met de TER zijn opgelost

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Thu Dec 21 13:15:59 CET 2006

Maarten Mandemaker schreef:
> Ik heb dit probleem ook, maar ik ben een beetje huiverig voor updates van de
> complete typo3 installatie. Kan ik update naar de 4.1 beta 2 vanuit 4.0.2
> zonder dat er problemen optreden met extensies? Of kan ik beter even wachten
> tot de "echte" versie uit is?
>
> Ik heb meerdere website draaien, dus je begrijpt dat ik hier voorzichtig mee
> ben.

Kijk, ik kan natuurlijk geen garantie geven. En ik heb nog niet alle
extensies geprobeerd. Maar tot nu toe heb ik geen problemen.

Ik hoop voor je dat je onder een unix dialect werkt.
Als je dan één stap extra legt tussen de sites en de source kun je in
één opdracht de oude situatie herstellen voor al je sites. Al zijn het
er duizend!

Succes,

Daniel Doesburg