[TYPO3-UG Dutch] Nieuws voor alle TYPO3-ers

Thijs Hakkenberg thijs at hakkenberg.com
Tue Dec 19 17:34:37 CET 2006

Ja, die jongens zijn goed bezig. Ik zal me subscriben

Daniel Doesburg schreef:
> Aan de andere kant van het grote water is er een klein groepje mensen
> die van grote betekenis kunnen zijn voor de TYPO3 community. Sterker
> nog, ze zijn het al.
>
> Ze noemen zich The Web-Empowered Church
>
> Ze begonnen zo'n anderhalf jaar geleden met de lancering van een "the
> American way"-TYPO3-pakket. Uitpakken, beetje water erbij, 5 minuten in
> de magnetron en klaar is Kees.
>
> Toegegeven, de site die je dan hebt is in eerste instantie bedoeld voor
> een community, een kerk, een gemeente etc.
> Kaspers Quickstart-pakket was voor een voetbalclub en hele volksstammen
> [...]

Thijs Hakkenberg,

Voorzitter Stichting Ebriositas [kvk: 34210081]
www.ebriositas.nl <http://www.ebriositas.nl/>
Student Natuurkunde UvA
www.uva.nl <http://www.uva.nl/>
Systeembeheerder Stichting Varkens in Nood
www.varkensinnood.nl <http://www.varkensinnood.nl/>

Contact:
Tel: 06-48761131
www.hakkenberg.com <http://www.hakkenberg.com/>