[TYPO3-UG Dutch] [nieuws] vooruitzichten met php 5.2 ?

R. van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Mon Dec 18 18:21:40 CET 2006

Ric van Westhreenen|alterNET Internet BV wrote:

> [.....]

> Ik verwacht niet dat TYPO3 zelf problemen heeft met PHP versie 5.2. Dat
> extensies hier problemen mee kunnen hebben is iets dat mogelijk kan
> zijn. Niet elke extensie wordt adequaat geupdate. Van tt_news is te
> verwachten dat dit probleem op korte termijn is opgelost. De
> ontwikkelaar is zeer actief.

Het probleem is echter dat php 5.2 niet compatible is met andere software,
en php 5.2.0 is 'buggy'.

Ik geloof dat sommige zaken al in CVS (van PHP dan) zitten.

Met name memory problemen en XML achtige zaken waren
niet goed in de PHP 5.2.0 omgeving.

Ik zelf snap niet dat providers zo snel overstappen naar een nieuwe
versie....

Even afwachten wat php 5.2.1 brengt....

--
Ries van Twisk