[TYPO3-UG Dutch] abonneren op newsletter mbt security updates

Bas Heutink webdesign at inbalanshasselt.nl
Sun Dec 17 16:55:35 CET 2006

Hallo Loek,

Ik had ook al gedacht om meerdere sites in 1 typo3 installatie te
stoppen. Dus 1 tree met daaronder:
website1.nl
website2.nl
website3.nl
etc...

Volgens mij waren symlinks helemaal afgeschaft vanaf 4.0.2? En extensies
zijn nu gewoon extensies en niet meer lokal of globaal las ik in de info
over 4.0.2?

Nadelen van een multi site omgeving m.i.:
Alle users slaan images op in /upload/pics/, wat vervolgens een chaos wordt
De extensies sitemap en search scannen alle sites ipv alleen bvb
website1.nl.
Als de instalatie crasht, crashen gelijk 30 sites
etc...

Groeten,
Bas