[TYPO3-UG Dutch] 112 oproep!!

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Fri Dec 15 17:11:18 CET 2006

Daniel Doesburg wrote:

> En al helemaal niet als je NIET weet wat je doet!  :-)
LOL, Hier geef ik Daniel gelijk in. Het 'Include Static' veld is er niet
voor niets en wordt met regelmaat toegepast. Vooral voor standaard
templates en alternatieve rendermethodes is deze erg bruikbaar (wap,
plain text, xml output)

Wel is er iets waar ik nieuwsgierig naar ben. Kun je aangeven welke
static template het admin panel aanzet, want het is niet gebruikelijk
dat de config.admPanel=1 gezet wordt door één van deze templates. Of het
moet zijn dat het een voorgedefinieerde HTML met TS template is, die
ervoor zorgt dat je meteen een website in beeld hebt. Daar kan ik het
nog van verwachten. (Aangegeven middels 'template: NAAM')

Patrick