[TYPO3-UG Dutch] Tcdirectmail

Mark Kuiphuis mark at exxtra.nl
Thu Dec 14 13:25:43 CET 2006

Ik denk dat je weinig antwoord krijgt omdat je een topic van een ander
"gekaapt" hebt. Niet veel mensen pluizen de nieuwsgroepstructuur uit op
zoek naar een verdwaald topic. Wellicht dat je je vraag beter in een
nieuw topic kunt stellen.

Groeten, Mark

P.S. Ik heb geen ervaring met tcdirectmail, dus kan je daar niet mee
verder helpen.