[TYPO3-UG Dutch] Sneeuw!!

Joost Kahmann mcjoost at hotmail.com
Thu Dec 14 10:23:38 CET 2006

Hallo Melvin,

Volgens mij kan je beter het volgende doen.
Zet het sneeuw.js ergens in fileadmin/template/mapje. En maak op de pagina's naar keuze een link naar het javaScriptje.
Je kunt dan in één keer het javaScriptje vervangen voor een beter script of het aan|uit zetten.
Die link kan in de HTML-code van betreffende pagina. Of in de setup van de template, maar dat weet ik niet zeker. Laat staan dat ik daar de codering van ken.

Groet, Joost