[TYPO3-UG Dutch] Tcdirectmail

Maarten Mandemaker maartenmandemaker at gmail.com
Wed Dec 13 21:41:10 CET 2006

Beste lijst,

Ik heb vanmiddag tcdirectmail geïnstalleerd en deze werkt tot nu toe prima,
zolang ik een testmail wil verzenden.. dit kan ook naar meerdere adressen.

Als ik echter de mail normaal verzendt (naar een volledige gebruikersgroep,
in 1 keer) komt hij niet aan, nu staat er dat mailer.php hier kan worden
gebruikt vanwege mijn php_cli. Dit zou ik moeten aanpassen in de Install
Tool.

Nu is mijn vraag: Hoe kan ik dit veranderen?

Ik maak gebruik van Shared Hosting.. Kan ik dit zelf of moet ik hiervoor
contact opnemen met mijn hosting?

Met vriendelijke groet,

Maarten Mandemaker