[TYPO3-UG Dutch] Beveiligingsprobleem]]

Maurice m.geurtzen at hccnet.nl
Wed Dec 13 09:13:21 CET 2006

Hallo Wilfred,

Bedankt voor je reactie.
Database gechecked. Geen locks. Wel ondertussen nog een andere
foutmelding tegengekomen:

-----
Sorry, u heeft niet de juiste bevoegdheden om deze wijziging uit te
voeren.

Reason: ERROR: authMode "explicitDeny" failed for field "CType" with
value "textpic" evaluated
-----

Onderstaande foutmelding krijg ik als ik via de RTE probeer te
bewerken. Bovenstaande melding als ik gewoon 'Bewerk' selecteer. De
groep heeft volledige rechten op de pagina's en de gebruiker is
eigenaar van de pagina. Met admin-rechten zijn er geen problemen.

Nog ideeën?

Groeten,
Maurice