[TYPO3-UG Dutch] [TYPO3] Multiple languages with multiple domains in a single page tree

Joost van Berckel berckel at gmail.com
Tue Dec 12 14:14:44 CET 2006

Hallo Daniel,

Ik heb nog geen tijd gehad om te dit te proberen, ben nu eerst proberen mijn
hostingsbedrijf zover te krijgen dat multiple domains ook werkt.

De nieuwe site staat al wel alvast online, en ik ben van plan om jouw tip op
te volgen...

Groetjes,

Joost

andere oplossing gevonden. Ik ga vandaag nog kijken naar
news:mailman.1.1165405851.4711.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...