[TYPO3-UG Dutch] lost relation

Geurt van Steenbeek geurt.van.steenbeek at hetnet.nl
Sat Dec 9 21:55:10 CET 2006

Beste mensen,

Ik ben nieuw op deze lijst, maar wil wel een probleem melden. Voor een
vereniging probeer ik onder typo3 4.02 een website te maken. En dat ging
geweldig! Inmiddels aangekomen bij pid 62 ontstond er een voor mij
onbegrijpelijk probleem. De inhoud van de site wordt aan de front end niet
meer getoond. De snelkoppeling is gelijk gebleven, aan de settings heb ik
niets veranderd. Maar het enige wat ik krijg is een leeg scherm. Wel wordt
er nog naar mijn css-bestand gekeken, want de pagina die zich opent heeft de
kleur die ik daar heb vastgelegd. Kijk ik naar de broncode, dan is het
gedeelte tussen de body tags leeg.

Uren ben ik aan het zoeken geweest. Op een gegeven moment kwam ik op het
idee om de site eventueel te exporteren en onder te brengen in een nieuwe
omgeving. Dat lukt niet. Bij de root van de site wordt gemeld dat er een
lost relation is tussen de pagina's. Maar hoe krijg ik die dan weer goed?
Kortom, ik hoop dat iemand me kan helpen, waarvoor bij voorbaat mijn
hartelijke dank.

Met vriendelijke groet

Geurt van Steenbeek,