[TYPO3-UG Dutch] Tcdirectmail verstuurd geen mail

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Fri Dec 8 14:59:11 CET 2006

Johann Jungbacker schreef:
> Een aanvulling op mijn vorige post:
>
> Wanneer ik de mailer die door de tcdirectmail extension gebruikt wordt,
> vanaf de commandline aanroep krijg ik een php warning.
> Dit wist ik al maar ik geloof niet dat dit de oorzaak kan zijn van het het
> feit dat tcdirectmail geen mail wil versturen, of vergis ik mij daarin?
>

> -bash-3.00$ typo3conf/ext/tcdirectmail/mailer.php
> PHP Warning:  Unknown(): Unable to load dynamic library
> '/usr/lib/php4/mcrypt.so' - libltdl.so.3: cannot open shared object file: No
> such file or directory in Unknown on line 0

Dat met die htaccess was opgelost toen de beveiliging daaruit gehaald was.

En deze errormelding lijkt inderdaad wel met je probleem te maken te hebben.

Normaal kun je vanuit T3 wel mailen?

Dan is het een probleem van de extensie die ik helaas nog niet ken.
Moet je bij het installeren niet ergens iets van een path invullen of zo?

Groeten,

Daniel Doesburg