[TYPO3-UG Dutch] Tcdirectmail verstuurd geen mail

Johann Jungbacker johann at quicknet.nl
Thu Dec 7 22:28:32 CET 2006

Dag lijst,

Na een week zoeken en uitproberen lukt het mij niet om mail te versturen met
Tcdirectmail. Heeft iemand hier enige ervaring mee?

Moet er nog ergens iets geconfigureerd worden?

Het volgende heb ik gedaan:

- Tcdirectmail geïnstalleerd

- da_newsletter_subscription geïnstalleerd

- tcdmail2danewsletter geïnstalleerd (is een koppeling tussen de
da_newsletter_subscription lijst met abonnees en de mailer Tcdirectmail)

- Crontab aangepast:

* * * * * /var/www/html/typo3conf/ext/tcdirectmail/mailer.php >/dev/null
2>&1

- Page type van de pagina die als nieuwsbrief verstuurd moet worden
aangepast in type ‘newsletter’

- Testreceivers aangemaakt

- Real receivers aangemaakt

- Domain in root van site toegevoegd

Het aan- en afmelden voor de aangemaakte nieuwsbrief categorie gaat
probleemloos, de subcribe links worden netjes per mail opgestuurd en de
lijst met abonnees wordt geupdate.

Maar zodra ik in de backend via tcdirectmail op de button ‘Send a testmail
now.’ klik (met een van de daaronder getoonde emailadressen aangevinkt) dan
lijkt het alsof er mail wordt verstuurd, echter er wordt totaal niets
verstuurd? Zelfs de log van tcdirectmail geeft aan dat er mail verstuurd is;
ik ben het even kwijt

Ik blijf verder zoeken, maar enige hulp is meer dan welkom.

Groeten,

Johann