[TYPO3-UG Dutch] FE User login redirect naar oorspronkelijke pagina - opgelost

Bart Veldhuizen [V-INT] bart at v-int.nl
Wed Dec 6 09:03:10 CET 2006

Op 3-dec-2006, om 16:38 heeft Daniel Doesburg het volgende geschreven:

> Nee, helaas kan ik je niet helpen met een oplossing(srichting). Maar
> mocht je er uit komen, dan ben ik reuze benieuwd hoe je het
> opgelost hebt.

Het is niet gelukt; ik heb de broncode erop nageslagen en het komt er
op neer dat je kan kiezen welk gedrag je wilt als een pagina niet
gevonden kan worden OF als je geen toegangsrechten hebt:

1) zoek de 'dichtstbijzijnde' hoger gelegen pagina. In mijn geval is
dat de login pagina omdat die 'boven' alle afgeschermde pagina's zit.

2) toon een 404 pagina

Helaas kunnen ze niet tegelijkertijd worden gebruikt, wat in mijn
ogen een tekortkoming in Typo3 is. Binnenkort heb ik een paar dagen
vrij en dan ga ik eens kijken of dit met het schrijven van een
extensie te verhelpen is.

Bart