[TYPO3-UG Dutch] [TYPO3] Multiple languages with multiple domains in a single page tree

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Wed Dec 6 01:57:13 CET 2006

Joost van Berckel schreef:
> Beste Daniel,
>
> Dat begrijp ik. Dat was een foutje van mij.
> P.S. Mijn vraag staat nog open...

OK.

Ik denk dat je het in realurl moet zoeken.
Daar staat de een of andere prevar zo ingesteld dat afhankelijk van de
waarde van L er een landcode tussen gefrommeld wordt.
En daarna natuurlijk de realurlcache legen! Maar wees voorzichtig i.v.m.
met het volgende.

Wat je tweede vraag betreft t.a.v. meneer Google:
Ik heb wel eens iets gelezen over dit soort constructies.
De pagina wordt door realurl op de nieuwe manier getoond, maar als er
een "oude" link gebruikt wordt gaat het toch goed.
Vraag me niet hoe het opgelost werd. Maar als ik me goed herinner kon
het wel opgelost worden. Het zou in de htacces file kunnen zitten.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Laat het even weten als je er uit bent. En ook als je geen oplossing
kunt vinden.

Groeten,

Daniel