[TYPO3-UG Dutch] BAHAG Photo Gallery

Roland van Ommeren rvo at re-fresh.eu
Tue Dec 5 15:19:09 CET 2006

Dat scheelt al een hele hoop, de thumbnails binnen de backend doen het
nu wel, voor de fotogalerij werken nu alleen de kleine thumbnails maar
de slideshow zelf werkt nog niet.

Ik heb even een nieuwe screenshot gemaakt om de nieuwe waarden te laten
zien:
http://re-fresh.eu/gfxwaarden.jpg

Misschien staat er nog wat fout ingesteld, ik hoor het graag,

Groeten,

Roland van Ommeren