[TYPO3-UG Dutch] Versie 4.0.3

ben van 't ende [netcreators] ben at netcreators.com
Tue Dec 5 10:12:17 CET 2006

Hoi,

http://www.typo3.nl/nieuws/nederlands/bericht/typo3-403-gereleased/

Onder de elftal best of bugs bevinden zich:

* Internet Explorer 7 compatibiliteit
* Een aantal fixes in combinatie with DBAL
* Een aantal fixes aan de Extensie Manager
* Een aantal kleine aanpassingen ten bate van PHP5
* Een aantal fixes voor de Werkset>Gebruikersbeheer Module “SU” modus
* De TSConfig eigenschap “options.hideRecords.pages” werd niet gehonoreerd voor
gekoppelde pagina's.
* Een veiligheidsverbetering voorkomt toegang tot afbeeldingen via thumbs.php
* Een veiligheidsprobleem met with fe_adminLib.inc is opgelost.

gRTz

ben

--
netcreators :: creation and innovation