[TYPO3-UG Dutch] Werken met een production én lokale development versie: hoe?

Roland Franke Roland.Franke at vara.nl
Mon Dec 4 09:23:59 CET 2006

Hoi Nico,

Ik gebruik voor zulke dingen de extentie "w4x_backup" die maak een complete back-up van je systeem die je dan vervolgens op je productie omgeving weer kan importeren.

De uitleg van de extentie was voor mij erg duidelijk en ik heb er nu veel plezier van.

Groeten,
Roland Franke
webdeveloper

www.vara.nl
T: 035 - 67 11 653
M: 06 - 46 075 943

Omroepvereniging VARA [!]
afd. NIEUWE MEDIA
postbus 175
1200 AD Hilversum
Disclaimer:
De informatie verzonden met en of in dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Gebruik van deze informatie door anderen dan geadresseerde(n) is verboden, behoudens indien en voorzover anders is aangegeven. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding, en/of verstrekking van deze informatie aan derden is NIET toegestaan, behoudens indien en voorzover anders is aangegeven. Omroepvereniging VARA staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden e-mail, noch voor tijdige ontvangst daarvan.

The information contained in this e-mail is confidential and may be legally privileged. It is intended solely for the use of the individual or entity to whom it is addressed and others authorised to receive it. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that any disclosure, copying, distribution or taking any action in reliance on the contents of this information is strictly prohibited and may be unlawful, unless and as far as otherwise is indicated in the contents. Vara is neither liable for the proper nor complete transmission of the information contained in this communication nor for any delay in its receipt.