[TYPO3-UG Dutch] BAHAG Photo Gallery

Mark Kuiphuis mark at exxtra.nl
Mon Dec 4 09:10:43 CET 2006

Ik heb eerder gewerkt met BAHAG photogallery en wat ik me er van kan
herinneren is dat je, als je eenmaal die plugin op je page hebt gezet en
je wilt wijzigingen doorvoeren, dat je dan in de FlexForms onder Gallery
de optie Refresh Gallery Cache aanvinkt.

Verder kan ik me herinneren dat het wel allemaal vrij straightforward was.

Heb je wel ImageMagick of GraphicsMagick geinstalleerd en weet Typo3
deze ook te vinden?

Groeten, Mark