[TYPO3-UG Dutch] FE User login redirect naar oorspronkelijke pagina - opgelost

Bart Veldhuizen [V-INT] bart at v-int.nl
Sun Dec 3 14:49:51 CET 2006

Hi,

ik ben eruit; de extensie newloginbox handelt dit voor je af als je
de parameter plugin.tx_newloginbox_pi1.domains goed instelt. Na een
succesvolle inlog wordt je automatisch naar de oorspronkelijke pagina
doorgestuurd.

Nu loop ik natuurlijk weer tegen wat anders aan, misschien dat jullie
hier een oplossing voor kennen: zodra je $TYPO3_CONF_VARS['FE']
['pageNotFound_handling'] gebruikt om een nette 404 pagina te tonen
wordt je niet meer doorgestuurd naar de login pagina als je een
afgeschermde pagina probeert te benaderen, maar krijg je direct de
404 te zien. Deze twee mechanismes rijden elkaar in de wielen, lijkt.
Wie weet hoe ik zowel een 404 als een nette login afhandeling kan
krijgen?

Dank!

Bart

Op 26-nov-2006, om 12:26 heeft Bart Veldhuizen [V-INT] het volgende
geschreven: