[TYPO3-UG Dutch] TIP voor iedereen

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Fri Dec 1 09:19:23 CET 2006

Jos Schipper [Netcreators] wrote:
> Hallo Mark,
>
> waarschijnlijk zie je in de backend nog gewoon tabels.
> Aan de frontend zal het hoogstwaarschijnlijk goed gaan.
>
> Groeten,
> Jos
Juist, dit is nu net wat ik bedoel. Ga je kijken naar de configuratie in
de object browser, dan staan er tabellen, terwijl als je in de frontend
kijkt het formulier opgebouwd wordt met fieldsets. Dit kan verwarrend
zijn als je de configuratie wilt wijzigen, bijvoorbeeld de stdWrap van
een formulier. Daarom mijn tip.

Patrick

>>> tt_content.mailform.20.layout = <tr><td
>>> class="csc-form-labelcell">###LABEL###</td><td
>>> class="csc-form-fieldcell">###FIELD###</td></tr>
>>> tt_content.mailform.20.stdWrap.wrap = <table border="0"

>>> class="csc-mailform-field">###LABEL### ###FIELD###</div>