[TYPO3-UG Dutch] TIP voor iedereen

Mark Kuiphuis mark at exxtra.nl
Fri Dec 1 08:55:26 CET 2006

Bedankt Patrick voor deze tip...

Ik wist dus idd niets van deze checkbox af en heb hem dus ook nergens in
geen enkele site aangevinkt.

Als ik nu echter een site ga bekijken die bijvoorbeeld gebruik maakt van
een formulier en die site is gebouwd in Typo3 4.0.2 dan zie ik geen
tabellen in het formulier, maar wel de fieldset en labels. Dit schijnt
trouwens enorm lastig te zijn om het formulier goed op te maken als je
alleen maar fieldset en labels hebt. Gelukkig hoef ik dit zelf niet te
doen, maar heb ik daar collega's voor :-)

Kortom: ik heb die checkbox [compatVersion = 3.9.0] dus niet aangevinkt
en toch zie ik in het formulier dat er gebruik gemaakt wordt van
fieldsets en labels.

Groeten, Mark