[TYPO3-UG Dutch] Hoe / waar stijl Layout2 veranderen

Harry xboesh at gmail.com
Fri Dec 1 00:27:47 CET 2006

Ja, dat weet ik nog wel.. maar de source geeft aan: <font face="verdana"
size=2 color="red">, dus er valt niet zo veel H2 te stijlen in de
css-file, toch... Maar ik kan die <font face="verdana" size=2
color="red"> nergens terug vinden. Zet ik Type op Normal dan krijg ik
dit: <font face="verdana" size=3><b>

Waar wordt dit geregeld?

Groet,
  - Harry -