[TYPO3-UG Dutch] style toevoegen aan HEAD

D. Lumkeman daniel at lumkeman.com
Sun Apr 30 15:29:35 CEST 2006

IK heb het al gevonden en doe het nu met
Page.headerData

De reden is dat er een aantal opmaken zijn die ik door iemand met een
constant editor wil laten bewerken (geen kennis van HTML of css).
Nu kan ik achtergrondkleuren en plaatjes in een css gebaseerde site laten
veranderen door iemand anders.

Met vriendelijke groet,
Daniel Lumkeman