[TYPO3-UG Dutch] Blanco pagina na retrieve/Update extensions

Rob Kamp typo3 at kamp.nl.eu.org
Fri Apr 28 11:38:50 CEST 2006

Johan Guijt schreef:
> Hallo,
>
> als ik een extensie probeer te zoeken / binnen te halen en ik druk op
> retrieve / update komt ik in een blanco pagina.
> Zie verder nix gebeuren.
>
> Complimenten mbt deze nieuwsgroep!
>
> Groet, Johan (een Typo3 newbie)

Dit is in de afgelopen dagen meerdere keren de nieuwsgroep gepasseerd.

De oplossing ligt meestal in het aanpassen van het maximal geheugengebruik
en de maximale tijdsduur van een php process. Pas hiervoor de betreffende
waarden aan in je php.ini. (ze staan bij elkaar).

Het weggooien van de repository xml kan ook helpen.

--
Regards,

Rob Kamp