[TYPO3-UG Dutch] Basis vragen

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Thu Apr 27 13:12:24 CEST 2006

Daniel,

De TS Page property kent een aantal mogelijkheden om stylesheets in te
voegen in je HTML broncode.

page.CSS_inlineStyle
page.stylesheet
page.includeCSS

Zoek in TSref eens naar "stylesheet" en je komt ze tegen. Middels deze
instellingen kun je extra inline CSS invoegen, een enkele of meerdere
externe CSS bestanden koppelen.

Patrick