[TYPO3-UG Dutch] t3 extension repository

Rudy Gnodde gnodde.rudy at wag.nl
Thu Apr 27 11:33:09 CEST 2006

Hallo Jos,

Waarschijnlijk heb je dan toch de eerste keer dat je updaten/retrieve
geklikt hebt een fout gekregen of is het parsen van de xml file om
andere reden niet afgerond.

Dit is een bug die bekend is bij de TER2 development team, dus zal er
binnenkort wel een betere oplossing komen.

Groeten,

Rudy Gnodde
WIND Internet
http://www.windinternet.nl