[TYPO3-UG Dutch] t3 extension repository

Rudy Gnodde gnodde.rudy at wag.nl
Thu Apr 27 11:26:15 CEST 2006

Hallo Jos,

Heb je (de eerste keer dat je updaten/retrieve geklikt hebt) een timeout
of andere foutmelding gekregen?

Voor de timeout is de enige oplossing de max_execution_time in je
php.ini omhoog te zetten (60 seconden is in mijn ervaring genoeg).

Je moet dan nog in typo3temp het bestand extensions.xml.gz verwijderen.
Als je dan opnieuw op update/retrieve klikt zal hij het opnieuw ophalen.
Als je dan geen timeout of andere foutmelding krijgt zou het moeten
werken.

Groeten,

Rudy Gnodde
WIND Internet