[TYPO3-UG Dutch] Templa Voila op een virtual server (shared hosting)

johann at quicknet.nl johann at quicknet.nl
Mon Apr 24 19:10:53 CEST 2006

Dag Eef,

Het is opgelost. Een collega en eveneens T3 aanhanger heeft recursief de rechten voor alle T3 dirs/bestanden naar 755 gezet (chmod -R 755). Misschien niet een hele nette manier maar wel eentje die werkt.

Het had uiteindelijk niets met groepen te maken; het waren echt de rechten die mij parten speelden.
Dank voor alle hulp en keep up the good work!

Groeten,

Johann