[TYPO3-UG Dutch] Liefhebbers voor een vertaling van de workspaces handleiding?

Ries van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Mon Apr 24 16:23:19 CEST 2006

Ik ben het zeker met het Daniel eens, als we NL kunnen krijgen dan NL!.

Maar ik denk ook dat we moeten kijken naar een groter belang. Via de
engelse mailinglijsten en kanalen
hoor ik veel 'Damn, again in german!'. De meeste nederlandsers kunnen
over het algemeen redelijk
goed engels. En gezien de gelimiteerde resources zou het mischien beter
zijn Duits -> Engels te vertalen.

En dan kunnen we altijd wel weer mensen vinden die onze engelands kan
corrigeren naar correct engels.
Dit zou denk ik zeer goed staan hoe andere mensen naar onze nederlanse
community kijken.

Uiteraard zou het kunnen zijn dat de Engelse doc, weer naar NL vertaald
kan worden

Ik ben nog steeds voor een goede pol op typo3.nl

groet,
Ries

Ries van Twisk
Freelance Typo3 Developer