[TYPO3-UG Dutch] Liefhebbers voor een vertaling van de workspaces handleiding?

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Mon Apr 24 00:56:03 CEST 2006

In versie 4 is een leuke feature ingebouwd (wat een understatement).

Het heet Workspaces.
Je weet wel, dat kleine droppie rechtonderin je scherm.

Nu is daarvoor een aardige duitstalige handleiding gemaakt.

Als ik dat ding vertaal doe ik dat dan alleen voor mijzelf en mijn
lapjeskat? Of is er meer belangstelling.

Als ik de statistieken van de EM moet geloven is het document wereldwijd
nog maar enkele keren gedownload. Dus . . .

Handen graag.

Groeten,

Daniel

--
Auto's hebben bumpers, potloden gummetjes, want mensen maken fouten