[TYPO3-UG Dutch] Templa Voila op een virtual server (shared hosting)

johann at quicknet.nl johann at quicknet.nl
Sun Apr 23 15:18:30 CEST 2006

Hoi Anne,

Fraaie site!
Ben de hele middag bezig geweest om het probleem op te lossen. UIt correspondentie met mijn provider blijkt dat het idd een rechteprobleem is (ja: is en niet was...).
De maximale rechten die zij op bestanden/directories toestaan zijn 755 en 644 blijkbaar is dit voor TemplaVoila niet voldoende (?).
(Zag ook dat bij mij lokaal Apache de eigenaar is van de T3 bestanden, op de live server is dit niet zo)

Als blijkt dat TV hiermee niet overweg kan, vrees ik dat mijn TV avontuur hier eindigt.

Groeten,

Johann