[TYPO3-UG Dutch] Typo3 en forums

Marcel Renes marcel at renes.nu
Fri Apr 21 22:03:36 CEST 2006

Bedankt voor het meedenken!

Ben ondertussen overgegaan tot de aanschaf van invision powerboard, wat
overigens naar mijn mening echt een heel mooi forum is!

Nu is de grote uitdaging: Hoe combineer ik de gebruikers van typo3 en
die van invision powerboard.

Iemand de oplossing, of anders een hint over de richting waarin ik het
moet zoeken?

Groeten,

Marcel Renes