[TYPO3-UG Dutch] [nieuws] Re: OVer TYPO3.nl

Ric van Westhreenen|alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Fri Apr 21 17:06:47 CEST 2006

Tja, bij de eerste UG dag hebben we aangegeven de dag te willen mee
organiseren, te sponsoren danwel locatie te regelen. Bij alle drie de
punten is daar aan voorbij gegaan. We kregen zelfs een mailtje dat wij
de mensen niet in ons kantoor konden onderbrengen, dat was ook niet ons
plan, afhankelijk van het animo was er ruimte bij een van onze klanten
te regelen.

Voor de tweede dag vond ik het sowieso raar dat er geen vraag kwam voor
sponsoring, had denk ik voor veel mensen de toegangsprijs verlaagt.

Dan houdt het voor ons snel op en kijken we verder. Met als gevolg dat
we de drie grote documenten vertaald hebben en geredigeerd, terug te
vinden in de TER. En jaarlijks Kasper sponsoren. Verder ontwikkelen we
nieuwe extensies. Is inderdaad minder direct gericht op de NL/BE
community, maar nog wel indirect.

Ric

>Tja, door mijn bemoeienis hoopte ik hier al het een en ander aan te
>kunnen veranderen. Hierin ben ik net als Netcreators tegen het feit
>aangelopen dat bijna niemand ergens aan mee wil helpen in de
>Nederlands/Belgische community. Er zijn een handjevol mensen, buiten
>Netcreators om, actief in dit geheel. Het is een beetje frustrerend als
>iedereen mee zit te knikken met het verhaal van Kasper als het gaat om
>een bijdrage te leveren op wat voor vlak dan ook (en dan bedoel ik niet
>het vlak waarmee je stil op een stoel gaat zitten) en vervolgens op
> [...]

Met vriendelijke groeten, kind regards,

Ric van Westhreenen

alterNET Internet BV
TYPO3 | Online Marketing | Domeinstrategie

Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht

T. 078 635 1200
F. 084 834 9697
M. 064 808 6196
W. www.alternet.nl <http://www.alternet.nl/>
Merknaam beschermen? Controleer nu meteen of uw domeinnaam al geclaimd is
met onze domeinnaam
zoekmachine: www.domeinregistratie.info/domeinregistratie
<http://www.domeinregistratie.info/domeinregistratie>

*Disclaimer: *
This message (including any of its attachments) may contain confidential
and/or privileged information. If you are not the intended recipient,
please notify the sender immediately by e-mail or telephone +31 (0)78
6351200 and delete this message from your system. Any disclosure,
distribution, copying or printing of this message is strictly prohibited
unless otherwise stated. You are advised to carry out a virus scan
before opening any attachments as we do not accept any liability
whatsoever for any damage sustained as a result of any software viruses.